Vă propun o rețetă simplă, fără gluten, foarte hrănitoare dar și gustoasă pentru copiii mai mofturoși. Inspirată fiind tot de micuța mea, care s-a obișnuit să nu mănânce același tip de mâncare și la cină, m-am gândit să-i prepar un fel de pilaf de quinoa cu legume.
Probabil știți deja că această pseudo-cereală este unul dintre cele mai complete alimente ale naturii, în boabe găsindu-se proteine, fier, calciu, potasiu, magneziu, zinc, vitamina E, seleniu, mangan, cupru, fosfor, fibre. Quinoa este o sursă bogată de proteine care furnizează organismului toți cei 9 aminoacizi esențiali.  Și încă ceva: quinoa îmbunătățește calitatea laptelui matern, previne cancerul și este bogată în B9 care întârzie îmbătrânirea creierului.
Dar haideți să vedem cum o putem prepara:
Ingrediente:
–          1 cană quinoa albă, roșie sau neagră
–          3 buchețele de broccoli
–          1 morcov
–          1 ardei kapia mic
–          1 dovlecel
–          1 lingură ulei de cocos
–          vlăstari de ceapă roșie – se găsesc în supermarket
–          sare, 2 caței de usturoi, un vârf de cimbru
Mod de preparare: 
Am pus quinoa la hidratat cu o seară înainte. A doua zi am pus-o la fiert in ½ l de apă, am lăsat-o să fiarbă 10 minute, apoi am acoperit vasul cu o farfurie. Intre timp am călit, în 3 linguri de apă și una de ulei de cocos, legumele cât să fie aldente. Nouă nu ne plac deloc legumele moi, preferăm să fie crocante. Când au fost aproape gata, am scurs quinoa de apă și am pus-o peste legume. Am mai lăsat 5 minute pe foc timp în care am adăugat mirodeniile. Am
așezat-o pe farfurie și pe deasupra am pus vlăstarii.
Poftă bună!